2013年7月9日 星期二

ULTIMA II Extraordinaire 膠原蛋白眼部精華


中女如本尊特別注意自己皮膚保養問題,不論脫毛和護膚都需要選擇適合自己的。分享一下護膚心得,有某些牌子某件護膚品我是要keep住用的。其中一支是"ULTIMA II Extraordinaire 膠原蛋白眼部精華",以33歲的我來講可以話無眼紋煩惱。

話說30歲時,有個護膚品sales朋友同我講d紋出左嚟用多多野都保唔番,所以未出紋就要開始keep。思前想後發覺真係好有道理喎~ 要回到過去真係無咩可能,甚至誇大失實。keep到而家最佳狀態唔差落去已經好好。(可以改善當然係額外bonus啦~)



為左比大家知道呢支ULTIMA II Extraordinaire 膠原蛋白眼部精華有幾強勁,所以特登塗喺咀唇上。睇相都可以見到好似即時注入左成杯水咁,「水汪汪」,好似豐左唇咁,提升幾倍膠原蛋白,保持彈性光澤。而且好快吸收,非常水潤,而且唔會有「gel」住既感覺。



呢支係「加強版」(政府都興咁叫架啦,so what?! ) 暫時我未用過,不過睇到都心動~

因為少少一支已經含有90% 高濃度深海角鯊膠原蛋白分子,提煉成分微細極致,可以密集式極速深入肌膚底層。令肌底膠原迅速重組、激活、再生,重建豐厚膠原網。

講到咁強,等我下次買嚟驗證下先~

沒有留言:

張貼留言