2013年7月2日 星期二

Elyze RF修身射頻試做療程


基於我在Dermas 有兩個激光脫毛療程既關係,Joey Chu治療師幫我安排去Elyze 試做免費療程。當初我都以為是免費試做冷凍溶脂,原來冷凍溶脂做一次可以減少高達22%脂肪,所以無得試做啦~ 只係安排左RF機試做一下效果!!


試做RF之前,都係要測量身體脂肪,水份和肌肉分佈,而且要做一下評估。所以看似瘦瘦既我,暗藏住厚厚脂肪唷~


見完治療師之後,了解左自己既身體情況,亦知道左RF 和 冷凍溶脂之間既分別。RF熱量射頻都有兩個分別,視乎熱能要透入幾深既脂肪層,是要刺激脂肪細胞活動?當通淋巴帶走脂肪酸?還是提升收緊皮膚?


當試做RF時,治療師先塗一層gel在我大腿側,並開始用RF 機頭在我腳上成打圈狀,療程開始不久我已經感覺到皮膚深層加熱了,治療師解說RF頭是凍的,只是射頻深入到皮膚脂肪層。當完成試做療程後,皮膚仍然有發熱的感覺啊。


當然不忘了解清楚「冷凍溶脂」有什麼好處,價錢多少啦~ 做一次「冷凍溶脂」可破壞22%脂肪細胞,形同抽脂一樣,減少脂肪細胞數目。如圖中做肚仔脂肪,就需要做五次。而如果我做大腿,左右腳大約需要各做三次,即六次。每次「冷凍溶脂」費用為六千大元,我買六次plan當然有d優惠啦~

沒有留言:

張貼留言