2013年7月3日 星期三

韓國banila co. Base & CC cream


之前寫過我平時化自然妝係用韓國牌子做底妝,所以有朋友問我到底喺邊個牌子。好啦~ 公開一下,我用緊banilla co. 的shimmer base 和 CC cream, 通常我都經「CareyChloe韓國代購」訂貨,佢地facebook fans page: http://www.facebook.com/CareyChloe


banilla co. 的shimmer base 帶有珍珠光澤,形造透亮效果,比較滋潤。(可能不太適合油性皮膚唷!!)因為韓國出名將化妝同護膚二合為一,適合趕時間返工,又要打扮靚靚既ladies~ 小小一毫子份量已經可以推均整塊面,作為調整皮膚氣息既妝前base實在太貼面啦~
(下圖:係上左banilla co. shimmer base既效果貼面又自然,略帶珍珠反光。由於相片未經執相處理,希望可以比大家了解最真實一面)


當然base 一定做唔到遮瑕效果,只可以均勻肌膚底色,所以之後要加上CC cream唷~


banila co. 的 CC cream 明顯白d,啞色d,兩張相之間差異可以睇到膚色再淺左半度至一度。亦都係只需要一毫子份量,已經可以推均全塊面,非常順滑,而且遮掩左我比較氾紅既皮膚位置。
(下圖:係用左banilla co. CC cream既效果絕對睇唔出已經塗脂抹粉,呃得下人既自然底妝,最重要有SPF30PA++,防曬指數極高,咁就唔怕曬黑,又唔駛再加防曬霜啦。**相片未經執相處理**)


當然咁薄咁自然既妝總會好難遮晒所有缺陷美呢~ 所以下巴既暗瘡遺蹟只係減淡左,要完全遮蓋始終要靠遮瑕膏囉~


其實本尊比較喜歡自然妝容,只係感覺上清亮精神就可以啦~

之前有朋友勁讚我呢件韓國製背心好靚,好特別~ 順帶一提「CareyChloe韓國代購」訂架!!



沒有留言:

張貼留言